WALENTYNKOWE BABECZKI



 Szybkie puszyste babeczki idealne na Walentynki bez znaczenia jak chcecie je spędzić,
czy zjadając romantyczną kolację, oglądając najstraszniejsze horrory, czy malując wspólnie łazienkę (o tak, to pewnie byłyby moje wymarzone Walentynki...)
Wracając na ziemię...
Babeczki przekroiłam, nasączyłam naparem z herbaty i przełożyłam pysznym kremem z mascarpone i białej czekolady.
Zapraszam więc, was na cudowne  malutkie torciki.  



BABECZKI:
  • 2,5 szklanki mąki tortowej
  • 2 łyżeczki kakao
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 szklanka cukru
  • 1,5 szklanki oleju
  • 2 duże jajka
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 1 szklanka maślanki
  • 1,5 łyżeczki sody.
Składniki powinny mieć temperaturę pokojową. 
Mąkę, kakao i sól przesiewamy.
W drugiej misce miksujemy cukier z jajkami na puszystą pianę, dodajemy olej i wanilię.
Do miski na zmianę wsypujemy mąkę i maślankę ciągle miksując, na końcu dodajemy sodę.
Ciasto przekładamy do papilotek.

Pieczemy w 180 stopniach    20-25 minut

KREM:
  • 500 ml. śmietanki kremówki
  • 500 ml, serka mascarpone
  • 3/4 szklanki cukru pudru
  • 100g białej czekolady
Roztapiamy czekoladę w kąpieli wodnej. Ubijamy bardzo zimną śmietankę z połową cukru pudru. oddzielnie ubijamy serek z resztą cukru, dodajemy do śmietanki. Miksując krem powoli dolewamy czekoladę.

Przekrawamy babeczki i przekładamy kremem.

SMACZNEGO!!!

Komentarze

Popularne posty

Polub mnie na Facebook
Obserwuj mnie na Instagramie
mytastepol.com
Przepisy kulinarne
Serwis kulinarny - Katalog Smaków