NAJLEPSZE LODY BRZOSKWINIOWO - BANANOWE, MIĘKKIE I KREMOWE (BZ CUKRU I BEZ MASZYNKI)

DOMOWE LODY LODY Z SAMYCH OWOCÓW


Moje dzieci uwielbiają lody, więc wszelkimi domowymi sposobami starałam się w zdrowy sposób, który będzie równie pysznym odpowiednikiem tych sklepowych, uszczęśliwić moich lodożerców.   W wyniku czego zajadamy się wręcz sorbetem i  wodnymi lodami.
Próbowałam również różnych sposobów na lody bardziej kremowe, z jogurtem, mlekiem, czy tłustą śmietanką, ale ponieważ nie posiadam maszynki do lodów, wszystkie wychodziły z niezadowalającym moich smakoszy skutkiem.
I właśnie lody z dodatkiem banana okazały się moim strzałem w dziesiątkę (oczywiście nie jest to moje odkrycie - już od dawna wielcy blogowi mocarze wychwalali właściwości mrożonego banana).
Lody są miękkie i kremowe, idealnie się gałkują zaraz po wyjęciu z zamrażarki, sa świetną bazą wielu smakowych, kulinarnych połączeń, a przed Wami lody brzoskwiniowe z kawałkami owoców.

Dzień wcześniej mrożę obrane i pokrojone brzoskwinie i banany ( dobrze zamrozić większą ilość, przydadzą się na lody i koktajle).

DOMOWE LODY LODY Z SAMYCH OWOCÓW


SKŁADNIKI:
  •  ok. 500 g. brzoskwiń mrożonych ( przygotowuję je dzień wcześniej)
  • 1 brzoskwinia pokrojona w drobną kostkę
  • 2 - 3 banany mrożone
  • miód 3-4 łyżki
  • sok z cytryny - 1 łyżka


WYKONANIE:
  1. do blendera wrzucam brzoskwinie i banany, blenduję
  2. dodaję miód i sok z cytryny do smaku
  3.  przekładam lody do pojemnika, dorzucam pokrojoną brzoskwinię i mieszam łyżką
  4. można jeść od razu lub przełożyć do pojemnika i przechowywać w zamrazarce.


Komentarze

Popularne posty

Polub mnie na Facebook
Obserwuj mnie na Instagramie
mytastepol.com
Przepisy kulinarne
Serwis kulinarny - Katalog Smaków