DOMOWE LODY TRUSKAWKOWE, Z SAMYCH OWOCÓW, BEZ MASZYNKI


LODY Z TRUSKAWEK  ZDROWE LODY LODY BEZ CUKRU LODY OWOCOWE




Najprostsze i najlepsze domowe lody jakie jadłam, (chociaż bananowe tez są super) do ich wykonania użyłam zamrożonych  truskawek, dosłodziłam je odrobiną miodu, wrzuciłam do blendera i po chwili miałam cudowną chłodzącą mieszankę.
Lody idealnie się gałkuje, nawet tuż po wyjęciu z zamrażarki, są puszyste i przede wszystkim totalnie bez cukru.
Korzystając z sezonu na te pyszne owoce  mrożę truskawki tworząc półkilogramowe paczuszki, nie polecam robić większych, bo przy blendowaniu za bardzo się rozmrażają.
Taki zapas w zamrażarce pozwala mi na stworzenie cudownych, smakowitych i mega zdrowych lodów w dosłownie parę minut.

LODY Z TRUSKAWEK  ZDROWE LODY LODY BEZ CUKRU LODY OWOCOWE


SKŁADNIKI:

  • 0,5 kg. zamrożonych truskawek (dzień wcześniej wsadzam umyte i bez szypułek do zamrażarki)
  • opcjonalnie  miód lub inne słodzidło do smaku
WYKONANIE:
  1. blenduję zamrożone truskawki, mi to zajmuję parę minut, kręcę do uzyskania gładkiej i kremowej masy, w razie potrzeby dosładzam. Lody są od razu gotowe do zjedzenia
  2. przelewam lody do plastikowego pojemniczka i umieszczam w zamrażarce.






Komentarze

Popularne posty

Polub mnie na Facebook
Obserwuj mnie na Instagramie
mytastepol.com
Przepisy kulinarne
Serwis kulinarny - Katalog Smaków