TRUSKAWKI - 11 POMYSŁÓW NA SŁODYCZE Z TRUSKAWKAMI, BEZ CUKRU I TRADYCYJNE


 lody babeczki ciasta z truskawkami żelki domowe


Uwielbiam truskawki i wiosną zajadam się nimi bez opamiętania. Również w mojej kuchni przez ten krótki, aczkolwiek bardzo intensywny sezon, niezaprzeczalnie królują w wypiekach i innych słodkościach.
Przedstawiam Wam moje ulubione przepisy z wykorzystaniem cudownych truskawek, podzieliłam je na te, do których nie dodawałam cukru, oraz słodkości dla szczęśliwców, którym jego obecność zupełnie nie przeszkadza.

Moimi ulubionymi są szybkie, łatwe i pyszne - sorbet truskawkowy, jaglanka i babeczki na maślance, ale i tak uważam, że królową tych słodkości jest Truskawkowa chmurka, której wykonanie wymaga trochę pracy, ale smak rekompensuje ten czas w stu procentach.



SŁODYCZE Z TRUSKAWEK BEZ CUKRU












Komentarze

Popularne posty

Polub mnie na Facebook
Obserwuj mnie na Instagramie
mytastepol.com
Przepisy kulinarne
Serwis kulinarny - Katalog Smaków