WIELKANOCNE MARCHEWKOWE BABECZKI


Chyba nie przesadzę stwierdzając, że są to moje ulubione babeczki, to właśnie od nich zaczęła się moja miłość do wciskania ciasta w malutkie papierowe papilotki.
Szybkie w wykonaniu, puszyste, wilgotne, leciutkie babeczki ozdobione kremem z białej czekolady i serka białego.
Polecam spróbować!!


SKŁADNIKI NA BABECZKI:

  • 2 szklanki tartej marchewki ( na drobnych oczkach)
  • 1 i 1/2 szklanki mąki
  • 2 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 3/4 szklanki oleju
  • 3 duże jaja
  • 1 szklanka cukru
  • 2 łyżeczki cukru z wanilią
  • tabliczka czekolady
  • 1/2 szklanki rodzynek

PRZYGOTOWANIE:
  1. nagrzewam piekarnik na 180 stopni C.
  2. mieszam trzepaczką olej, cukier, jajka, dodaję marchewkę
  3. mieszam mąkę z sodą
  4. dosypuję mąkę do ciasta
  5. dosypuję pokrojoną czekoladę i rodzynki
piekę 25 minut w temperaturze 180 stopni C.


SKŁADNIKI NA KREM:
  • dwie tabliczki białej czekolady
  • serek twarogowy np. Mój ulubiony

PRZYGOTOWANIE:
  1. czekolade rozpuszczam w kąpieli wodnej
  2. serek miksuję i cienkim strumieniem dolewam do niego przestudzoną czekoladę 
  3. chwile miksuję i można już dekorować babeczki


SMACZNEGO!



Komentarze

Popularne posty

Polub mnie na Facebook
Obserwuj mnie na Instagramie
mytastepol.com
Przepisy kulinarne
Serwis kulinarny - Katalog Smaków